Божиите чудеса не са магии. Бог, Който има всяка власт на небето и земята понякога върши чудесата като иска от човек да направи нещо по определен начин. Това не са магии. Божиите хора живеят единствено с вярата в Бог и с ясното съзнание,че чудесата са дело на Бог, а човешкият принос към това е единствено вярата.
Сещаме се Исус как изцели с плюнка и кал очите на слепец – Йоан 9 гл. Нима Спасителят не можеше да изцели без плюнка и кал? Можеше разбира се. И плюнката и калта нямат никаква целебна сила без Божия Дух. Но го прави по този начин, защото така е решил.
Магия и вяра нямат нищо общо. При Святия Бог нещата винаги са кристално чисти. Там няма достъп нищо нечисто. Затова е желанието му и в нашия живот да е така. Ако някой ви говори за Бог и за магии, такъв човек не е от Бога. Бъдете сигурни и бягайте от такива. Те не носят истински Дух в себе си, нито истинско знание за Бога. Бягайте и от думата енергия…В Библията нито един път не се споменава тази дума. Библейският речник и начин на говорене е друг- ясен,точен и без безбройни неясни увъртания за енергии.
Йоан 9 гл.
И когато заминаваше, видя един сляпороден човек.
И учениците Му Го попитаха казвайки: Учителю, поради чий грях, негов ли, или на родителите му, той се е родил сляп?
Исус отговори: Нито поради негов грях, нито на родителите му, но за да се явят в него Божиите дела.
ие трябва да вършим делата на Този, Който Ме е пратил, докле е ден; иде нощ, когато никой не може да работи.
Когато съм в света, светлина съм на света.
Като рече това, плюна на земята, направи кал с плюнката и намаза с калта очите му;
и рече му: Иди, умий се в къпалнята Силоам (което значи Пратен). И тъй, той отиде, уми се, и дойде прогледал.
и рече му: Иди, умий се в къпалнята Силоам (което значи Пратен). И тъй, той отиде, уми се, и дойде прогледал.
Ние не разполагаме с ресурсите да проверява информацията, която достига до редакцията и не гарантираме за истинността ѝ, поради което, в края на всяка статия е посочен източникът ѝ, освен ако не е авторска. Възможно е тази статия да не е истина, както и всяка прилика с действителни лица и събития да е случайна.